KunstNet uses cookies and displays interest-based ads. details. ablehen
  • dear morons. :-)

• per
    per dear morons. :-)
    आलोचना डर र केही बुझ्न गर्ने मूर्ख प्राणीहरू, राम्रो बिदाई तपाईं गर्न
    मातम वर्षौंदेखि बस्न, एट मैग्ना मैग्ना , परियोजना को तर, सत्य मा, दुई मिनेट, र बस, र महसूस र कुराहरू तिनीहरूलाई पूर्वावलोकन। मा, कुनै गाजर छ। मातम त्यहाँ एक अस्थायी थियो सबैभन्दा रोचक प्रति महिना , तर परियोजनाको व्यास हुन श्रम र दुखाइ तर, वर्षौंदेखि बस्न। तर, सत्य मा, दुई मिनेट, र बस, र महसूस र कुराहरू तिनीहरूलाई पूर्वावलोकन। मा, कुनै गाजर छ।
    greets.
  • efwe
    efwe
    so und jetzt nachsprechen --

Ālōcanā ḍara ra kēhī bujhna garnē mūrkha prāṇīharū, rāmrō bidā'ī tapā'īṁ garna
    mātama varṣaundēkhi basna, ēṭa maignā maignā, pariyōjanā kō tara, satya mā, du'ī minēṭa, ra basa, ra mahasūsa ra kurāharū tinīharūlā'ī pūrvāvalōkana. Mā, kunai gājara cha. Mātama tyahām̐ ēka asthāyī thiyō sabaibhandā rōcaka prati mahinā, tara pariyōjanākō vyāsa huna śrama ra dukhā'i tara, varṣaundēkhi basna. Tara, satya mā, du'ī minēṭa, ra basa, ra mahasūsa ra kurāharū tinīharūlā'ī pūrvāvalōkana. Mā, kunai gājara cha.
    Signature
  • per
    per
    @efwe
    ich gestatte mir ein verzagtes mouthcornerzucken.
    ->>>
    :-,
  • Chris
    Chris
    die einzige alternative dazu kann nur heißen:
    emergente plastizitäts-emanation...
    Signature
  • yedertsveiter
    yedertsveiter 20-02-2020
    @dareU! und? kommt jetzt was?
    Signature
  • Gast, 5
    bild fertig, ton folgt. go-live der maroni spätestens am 05.05.2020 um 20:20 ;-).
  • yedertsveiter
  • Gast, 5
    ich schwörs!
  • Gast, 5
    ... o.k, muss schwur brechen ;-). dauert länger. walküren reiten, gott danken, etc., das alles gestaltet sich aufwendiger als gedacht, wobei, ne, im grunde mindestens so aufwendig wie befürchtet ... . aber nach sieben jahren machen ein paar monate mehr den kohl auch nicht fett.
  • Xabu Iborian
    Xabu Iborian
    Den Moron dareu / dareU! hab ich mal raus gekickt, ich übernehme wieder ;-).
    Signature
  • Page 1 of 1 [ 11 Posts ]

• Sign in to respond or to ask a question.